En längtan

Okej jag är inte helt nerdeppad om någon trodde det.
Ljusen i mitt liv just nu stavas Kajsa Lönn och Nathalie Lindblad!

Lite catchup på de senaste (bra) sakerna jag gjort!

Lördag:
Bakishäng med mej själv framför datorn/tvn.
Senare fotboll, först med Moa en sväng sen med Kajsa, Natha och Jennifer.
Slutade med förlust till BOIF mot Gunnebo, sånt som händer!
På kvällen hade vi gäster så jag var lite social med dem.

Söndag:
Upp tidigt för att åka till Hjältevad för att spela fotboll.
Resultatet ska vi inte prata om, inte mitt uppförande heller haha.
På kvällen åkte Moa och jag till Victor sen skjutsade han oss inte till stan.
Vi fikade hos Moa till typ jättesent haha, trots att vi var jobbiga (a)
Sen skjutsade han mej till Anton där även Kajsa var, vi tittade på film till 3 typ.

Måndag:
Upp tidigt igen, mötte Dessi och Mickis och drog till körskolan ett tag.
En sväng på stan med Mickis slutade med att jag var mer än 1000kr fattigare..
Hängde en sväng med Anton och Adde och sen vidare till Kajs och Natti.
Vi hade en liten picknick och såg sen på fotboll, en tanke till Stoffe!
På kvällen glodde vitre film med Ante, Henke och Adde.
Jag somnade dock, wätt sliten efter allt!

Ser ni? Jag kan må bra också :')


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0