When you need to breathe I'll make your heart beat twice as fast

Idag är det riktigt kasst väder ute och det brukar få mig på dåligt humör men inte idag! Jag känner mig uppåt, glad och positiv, bra ju? :)

Min dag har mestadels bestått av tvättning och städning men jag har även hunnit hjälpa fina Frida att välja ut en kamera. Hoppas hon blir nöjd med den!
Föresten så gick jag upp vid 8 imorse för att kunna boka biljetter till TwiDay så den 15 November ska jag och Moa se alla fyra filmerna av Twilight i Linköping! Ser verkligen fram emot de :)

Just nu har jag precis kommit ut ur duschen efter en promenad. Passade på att gå när det var uppehåll och hann faktiskt gå 40 minuter innan det började regna igen.
Funderar på vad jag ska göra härnäst, kanske prova någon ny sminkning inför lördagen? Vi får se helt enkelt :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0