När man har tråkigt

Vad är den äckligaste mat du vet?
Bruna bönor och kroppkakor är ingen höjdare precis..
Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag ångrar att jag har lagt ner för mycket tid på falska människor
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Samma som alltid skulle jag, lite mer stickat typ
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Jag har inte mycket dyra kläder men kanske min Skank tröja? 
Vad gjorde du i helgen?
Bowlat och festat
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Träning, jobb, körkortsterori, träffa vänner och mera jobb
Vad har du på dig just nu?
Mjukisbrallor och t-shirt
Senaste låt du lyssnade på?
Face Down ♥
Bästa skönhetsknep?
Dricka mycket vatten?
Vart skulle du tatuera dig om du var tvungen?
Jag SKA tatuera mig inom en snar framtid. Ankeln, handleden och i nacken typ
Vem saknar du?
Erika! Men Frida också, saknar att inte kunna träffa henne varje dag..
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att få resa till Australien som Au-Pair ett halvår
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Ingen speciell, försöker vara mig själv
Bästa filmen nånsin?
Twilightfilmerna är jag ju väldigt svag för
Bästa boken nånsin?
Måste nog svara twlight där med he-he
Vilka tidningar läser du?
Inga! Aftonbladet ibland.
Vad önskar du att du var bättre på?
Ta tag i saker
Är du religiös?
Njee
Vad är din största rädsla?
Att bli lämnad ensam
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Att jag bara tänker på mig själv..
Om du får barn vad ska du döpa dem till?
Tyra och Jacob
Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
En riktigt dyr, vit ska den vara med
De tre finaste sms du fått i år?
Jag vill helst inte tänka på dem.. Men Natti skriver rätt fina sms ibland <3


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0