Update

Min lördag spenderade jag på TB, det var alltså jobb som gällde! Vi hade lite lördagsmys och det var en väldigt lugn kväll.

Även på söndagen var det jobb, lugnt även denna dag så jag kunde ta tåget hem vid 2. Mamma hämtade mig i Gamleby och körde mig direkt fram till Odensvi där jag var en sväng och kollade på Stubbracet. Så fick se Joakim köra ett par varv innan Kajs&Natti körde mig till farmor.
På kvällen följde jag med farmor till Blackstad Kyrka(!) för att se Emelie, Manne, Poppe och Henke sjunga och spela. De var riktigt kul att se faktiskt! Sen följde jag med en sväng till Kleva och fikade hos Siv. Det var lite lagom pinsamt sådär haha! Men jag fick höra en massa skitsnack så det var lite roligt ;) Och Markus min när han såg mig där bland tanterna var också rätt kul, dog lite..


Enda bilden från racet och jag har ingen aning om vem som är på bilden..
Henke, Emelie, Poppe och Manne i kyrkan :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0