Släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten

Hela Stenserum är ute på älgjakt medan jag sitter och kollar på tecknat, rätt skönt! Är helt slut efter gårdagens partande i Blackstads Bygdegård. Jag hade rätt trevligt men kände mig lite missanpassad haha. Moa kom iaf och hämtade oss så vi var hemma runt 2. Har dock sovit dåligt även inatt med frossa och liknande, vet inte vad det beror på?

Föresten så var fotbollen igår riktigt tråkig. 0-1 slutade matchen men de gjorde inget för ÅFF vann ändå hela Superettan. Ganska vrålbra! Hoppas dom kan hålla sig kvar ett par år i Allsvenskan nu bara :)

Idag ska jag bara ta det riktigt lugnt, behöver mer sömn eftersom jag ska jobba natt imorgonkväll.

Postat av: linnea

missanpassad?! varför? ;o jag va knöl, det va rätt kul.

2011-10-26 @ 17:49:04
URL: http://liinneaaajohansson.blogspot.com/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0