Never say Never

Fredagen på TB blev allt annat än lugn!
Riktigt kaos där ett tag men de löste sig och vi fick en hyffsad lugn kväll ändå.
På kvällen hägde jag med Kajs och Natti till William, lite pinsamt haha!

Jobbade även lördagmorgonen och det då var det mycket lugnare, skönt dä.
Spelade lite fotboll på gården, grillade korv och spelade wii.
Tog sen tåg till Gamleby för att möta upp Joel och Mickis, vi köpte pizza och sen bar det av till Onsvi!
Festen vart helt okej, alltid lite småtjaffs här och där men that's life!
Allting skulle dock varit bättre om det inte var för en person som förstörde för många..
Nåja, jag har iaf en hel del riktigt fina vänner ♥
Nattisöt och jag däckade sen runt 3 på en stor och tjock madrass bakom scenen hihi :)

Idag har vi städat Odenskans och käkat hos farmor, hon bjuder alltid på bakismat! ;)
Resterande del av kvällen så ska jag nog bara ta de lugnt och tänka positivt.

Juste, en sak till!
Henrik Halling borde fundera på att kolla upp sej, han har nog en hel del bokstäver haha!


Postat av: Felicia Johansson

Tack ska du ha, roligt att du tycker det!

Ja visst är den :D

2011-10-11 @ 16:24:13
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0