I know I can't have you here

Subway med Natti var mer än behövligt. Vi satt och pratade oavbrytet i två timmar innan jag gick till bussen. Träffade Gurra där så jag fick en rolig hemfärd iaf. Den killen är riktigt skön! :')

När jag kom hem till Stenserum så hjälpte jag mamma att koka risgrynsgröt, riktigt gott! Sen så fick jag beställa en ny iPhone för de blev nått strul med abonnemanget -.- Så nu kommer jag få ett helt nytt abonnemang med nytt nummer och så.. Känns faktiskt rätt jobbigt att behöva lära sig ett nytt! Men jag har redan fått se de så de är väl bara att börja träna redan. Föresten så ska mobilen komma den 31 till mej, LÄNGTAR!

Nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag krypa ner i sängen, puss och natti!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0