I focus on the pain, the only thing thats real.

Trodde jag skulle få sovmorgon idag men icke! halv 9 ringer telefonen sen får jag typ 5 sms runt 9 och då kunde jag bara inte somna om..

Idag ska jag fixa lite småsaker sen ska jag åka in till stan halv 4 för att träna med Mickis och Moa. Jag har inte gjort de på skitlänge så jag kommer vara död sen.. Tror att jag kommer stanna kvar i stan fram tills måndag eftersom jag jobbar HELA helgen. Dock så känns det skönt att jobba, de är ända sättet för mig att släppa alla jobbiga tankar. Och pengarna är ett stort plus också såklart! Imorgon är alltså första passet på mitt "7veckorsvik" Får se vad som händer sen, har mina funderingar!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0