Visste ni..

att jag vill - åka till Egypten

att jag har - samlat på nyckelringar
att min senaste kyss - var med någon jag absolut inte har känslor för
att jag lyssnar mycket på - The Script
att jag funderar på - att flytta utomlands
att jag pratar – för mycket, de ligger i släkten
att jag inte gillar – fötter!
att jag avskyr när folk snackar - skit om mig bakom min rygg
att kärlek är – svårt att hitta
att jag alltid kommer att - försöka vara mej själv
att sist jag grät var – i söndags.
att min mobiltelefon är - precis bredvid mig nu
att när jag vaknar på morgonen – så snozar jag aldrig
att innan jag går och lägger mig – så ligger jag alltid och tänker igenom min dag.
att jag just nu tänker på - vad vi ska hitta på ikväll
att i kväll ska jag - åka en sväng med Anton och Moa
att i morgon kommer jag – jobba 14-21.30
att jag verkligen vill - Åka iväg



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0