You only live once

När jag inte hinner skriva i bloggen så skriver jag lite om vad som hänt för att jag själv ska kunna gå tillbaka och läsa det senare, så om ni inte orkar läsa så är det helt okej ;)

Fredag: Hämatde Mickis ute vid vägen efter tre nångång, käkade lite och sen åkte vi fram till farmor. Hon bjöd såklart på fika som vanligt haha. Vi hann också gå en promenad för att se oss omkring i Odensvi, finns så mycket att titta på! ;) Vid 7 var det match på Odenskans och BOIF förlorade med 1-5 mot Överum. SJUKT KASS MATCH! Så den behöver vi inte prata om..
 
Lördag: Anteman hade match vid 11 så jag åkte dit för att titta. Alamaa x2 var där så dom höll mej sällskap :) Tjust förlorade tyvärr men det var en mycket bättre match än den jag såg dagen innan iaf haha. Efter matchen åkte vi in till stan för jag jobbade mellan 14.00-21.30.

Söndag: Började jobba 06.30, sjukt tidigt! Var väldigt trött under dagen men det gick bra ändå. Jobbade fram till 14 då knatten kom och hämtade mej. Vi åkte till Gamleby och sen vidare till Hullringen för att spela match. Jag var urpepp trots att jag var trött och blev VÄLDIGT besviken då jag var tvungen att gå av efter 25 min. Tjöt lite till och med höhö. Baksidan på låret håller tyvärr inte så nu har jag bokat tid på Jannes Kroppshälsa igen. Men ett litet tack till Emmis som verkligen gjorde allt för att tejpa så de skulle bli bra :) Matchen slutade förövrigt 3-3 vilket var okej. 

Någon som orkade läsa? Trodde väl inte de ;)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0