Xperia pro

De flesta som läser min blogg vet att jag är otroligt svag för tekniska prylar och vill gärna ha de nyste jämt hihi. Och jag tror att min mobil kommer nog inte hålla så länge till, den strular redan rätt mycket.. Trots att jag älskar min x10 mini pro över allt annat så har jag börjat se mej om efter en ny älskling och denna föll mej verkligen i smaken! Även denna har tangentbord som min har, den är faktiskt lite av en "utveckling" till min lille höhö :) Den släpps inte fören i slutet av andra kvartalet vilket är bra för då hinner jag få ihop lite pengar! Jag hinner säkert ändra mej flera gånger innan jag väl skaffar mej en ny. Men ni måste erkänna, den här är fiiin? (a)
Bild lånad från Sony Ericsson

Postat av: pictures by anna♥

blir ju lite avis :D

nemen titt vi har ju likadana mobiler! kärlek till dom haha

2011-05-05 @ 22:45:23
URL: http://annaalden.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: där har jag också bott en gång i tiden :D hehe

vi ska bo på öh... vet inte ens vad det heter men det är ett vattenland på hotellet typ, haha :p

2011-05-06 @ 08:54:40
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0