I'm still in love with Judas, baby

Hallå där! Är hemma från skolan idag eftersom jag inte hade nån matte och så har jag fått för mej om att vi inte behöver vara på religionen. Istället sitter jag här framför datorn samtidigt som jag lyssnar på musik. Det är "top 11@11" på MTV och dom visar Lady Gaga låtar. Hon är helgrym!


Hela dagen igår satt jag och funderade över lördagen. Kan inte riktigt förstå vad som hände. Något jag har funderat och tänkt på i typ två år? Jag ångrar inget men jag har heller inga förväntningar, det är bäst så. Dina ord är fastklistrade i mitt minne, önskar att jag fick höra dem igen. Du har iaf fått mig att känna mig gladare än vad jag gjort på länge, de beste.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0