Gusum vs Tjust

Jag hade ingen som helst lust att träna fotboll idag (plus att jag glömde skorna i stan) så jag åkte till Gusum med mina föräldrar och kollade på Antons fotboll istället :) Det hela slutade med vinst vilket var grymt bra! Jag har aldrig sett en så urkass domare i hela mitt liv så att matchen ens gick att spela klart är sjukt! Men helt okej spel var det iaf. Dock så hade jag allra helst velat vara i Hultsfred och kollat BOIF men det ville sig inte. Som tur var så kunde Amanda ge mig lite info och så ringde Joakim och skröt lite om sitt mål också haha. Det blev vinst även i den matchen!

Nu borde jag sova men jag kan inte koppla av :( Så ska nog läsa en bok istället!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0