Om någon är intresserad av att kolla på fotboll så kom till Hammarvallen kl 17.00!

Idag kommer min dag gå ut på att hålla mej borta från solen och dricka fruktansvärt mycket vatten! Ska nämligen spela fotboll i Loftahammar ikväll. Ni vet säkert själva hur seg man blir i kroppen när man varit ute i solen så därför ska jag hålla mej borta. Och vatten ska jag dricka för att jag behöver få i mej vätska. Kommer ju svettas ut allt under matchen så det är bra att ladda upp med mycket vatten innan match! Det kommer bli väldigt tufft och varmt idag. Vi möter Mönsterås som leder serien, men vi ska nog kunna kämpa oss till iaf en poäng!

Ikväll ska Björn Rosenström komma till Gamleby och det kan man såklart inte missa!! Så nu vet ni vart jag kommer spendera min kväll/natt :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0