Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Det händer massor av roliga grejer i mtt liv just nu så bloggen blir väldigt lidande! Men sen jag skrev sist har jag bland annat:

Flyttat in i Antons lägenhet
Fixat deligering
Varit på fotboll i Åtvidaberg-vinst!
Haft en underbar kväll i Örsåsa med Moa och Erika
Träffat alla fina barn på fotbollsskolan
Spenderat en hel del tid på BOIF som vanligt
Pratat mycket med bästisJoakim
Midsommar hos Dessi-AWSOME
Lekt med pojkar&flickor vid Kyrksjön
Börjat jobba på Fritids&TB
Lagt fotbollsskorna på hyllan (fram till efter sommaren)

Dessa saker är inte de ända jag hunnt med men de är de viktigaste och roligaste! Har dessutom fler roliga grejer som väntar t.ex. Filmkväll, 18års fest och massa häng med fina vänner! åh vad jag älskar livet och spontana kvällar! Som igår, Moa och jag badade lite innan det var dax att kolla BOIF och sen blev vi nerbjudna på lite mys vid kyrksjön med volleyboll, grillning och skitsnack! Fick sen skjuts hem av Rickard, goa kille! Säger bara en sak, möms


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0