We used to be together

Jobbade 8.30-15.30 idag på fritids. Stekte pankakor till ungdomarna, det var väldigt uppskattat! :) Sen har det blivit yatzy, Jönssonligan, Hannah Montana och Stallkompisar. Typ samma som vanligt, väldigt varierande ställe de där ;)

När jag kom hem satte jag mej en sväng här och framför tvn. Jag försöker få tiden att gå. Ska nämligen till Gamleby där Moa plockar upp mej, sen drar vi till Överum för att titta på Överum-Tjust Juniorlag. Elinpelin kommer också :)) På tal om fotboll så tränade jag faktiskt fotboll för första gången på nästan två månader igår. Gick väl sådär, de känns att jag varit borta.. Positivt var iaf att jag varken kände av ljumsken eller baksidan! :) Så nu blir det träning imorgon igen och sen dubbla matcher på söndag, om jag blir uttagen vill säga.
Juste! Jag peppar fredag något så syndalöst! Det vankas fest ska ni veta! Scotts kommer till Örsåsa så jag ska dit med Elin, Torsten, Igge, Boman, Simon och Moa. Ser verkligen fram imot det :d Dock lär det vara sjukt mycket folk höhö.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0