Livet är underbart

Har helt klart haft ett par grymma dagar i helgen!
Fredag: Slutade jobba vid 15.30 och åkte då direkt hem till Stenserum, packade och fortsatte sen till Odensvi för att hjälpa till med förberedelser inför 18årsfesten. Vid 7 börjde folket trilla in, var en väldigt blandad kompott men det funkade urbra! Kvällen var verkligen toppen och jag fick ännu en gång somna bredvid någon jag tycker mycket om. Tog oss också ett nattdopp, här pratar vi hög mysfaktor.

Lördag: Vaknade halv 7 av att det var sjukt varmt så jag gick ner och lekte lite med Simon och Daniel, alla andra sov. Sedan gick hela förmiddagen åt att städa, städa och städa lite till! När vi var klara drog Moa och jag till Sandsjön för att bada, tog oss också en raggarsväng (hon har ju nyss fått körkort!!) till Gamleby. Handlade lite gott till kvällen :) Mitt i allt ringde Daniel så vi åkte och mötte upp han, Anton, Joakim och Jennifer och drog till Anen för att bada lite till :) Trevliga människor de där!
På kvällen var de byfest hos Simon så vi käkade gott och badade ännu en gång fast med Joel Kristofer, Anton, Philip och Simon istället. Sen körde Moa mej till stan eftersom jag jobbade idag.

Snart åker jag för att träffa bästa exklasstjejerna♥


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0