Bara för att

Senaste
Låt du hörde: Mr Saxobeat - Alexandra Stan
Film du såg: Johan Falk - Operation näktergal
Mat du åt: Tacos
Kram: Joakim
Puss: Joakim
Känslan: Trötthet
Resa: Till Grönäng
Glädje: Hänget igår
Dröm: Minns inte
Person du träffade: Simon 
Personen du pratade i telefon med: Farmor
Personen du fick sms av: Joakim
Gången du åt 7-eleven korv: Never done!
Gången du var utomhus: Igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags?
Saken du köpte: Köpte lite kläder från Gina för ett par dagar sen

Allmänt:
Ska bli skoj att: Festa på fredag och mysa på lördag!
Ska inte bli skoj att: börja jobba 06.30 imorgon..
Sparar till: en ny mobil!
Pålägg som gäller: Inget speciellt
Önskar att jag var bättre på: Att sluta ljuga för mejsjälv
Dagens dryck: MJÖLK
Vad saknar du: Någon att hålla om
Vad har du gjort idag: Vaknade vid 10, väntar på farmor
Brukar du svära mycket? haha ja
Hur tidigt stiger du upp: Runt 10
På helgerna: Jobbar jag oftast.. Annars hänger med vänner
Vad ska du göra ikväll: Åka till Västervik
Hur många timmar sover du per natt: ca 7-8h
Vem är snyggast i världen: Vet inte
Vad är det för veckodag: Tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Göteborg med Moa och Mickis
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya jeansshorts från HM
Byter gärna garderob med: Behåller gärna min :)
Byxa eller kjol: Byxor!!
Senast utlästa bok: Säkert nån twilight
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt, tråkigt..
Mig själv med tre ord (just nu): Förvirrad, trött och lycklig


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0