Zumba!

Igår gick jag i skogen hela dagen. Danskarna har varit nere fredag-söndag så vi unga var vänliga och gick lite drev. Blev faktiskt rätt lyckt med en älgkalv och en dovhjort. Båda skjutna av danskarna vilket var lite extra kul :)
Jag är ganska stolt över mig själv att jag lyckas höra vad dom säger, det är mycket enklare nu än vad det var förr! Och att dom bjuder på shots är ett plus ;)
Även idag gick vi i drev och då skjöts det två vildsvin. Ante, Tobbe och Simon sprang i stort sätt ifatt dem. De kunde nästan fångat dem med händerna om de hade velat haha. Moa och jag fick dessutom ett helt gäng med hjortar rakt på oss. Vi viftade med händerna som galningar och skrek men de lyckades ändå smit rakt igen drevet, tur för dem, otur för oss!
Idag har jag också provat på Zumba, alla bara pratar om det så nu kände jag att de var dax. Det var kul men ganska knöligt i början. Min koordination är inte så bra! Men håller man i så lossnar det väl snart :)
Nu ska jag dra igång tvn och vänta på att Wallander ska börja.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0