Tatueringar

Jag har funderat fram och tillbaka på det här med att tatuera sig och när alla andra pratar om det så blir man sjukt sugen! Just nu är jag väldigt säker på att jag vill ha en text och texterna jag har fastnat för är:
• No lies Just love
• Amor vincit omnia - Kärleken överviner allt
• Alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar


Tror det skulle vara snyggt att någon av dem i nacken men den första skulle jag kunna tänka mig att ha på benet över ankeln.

Postat av: Lisa och Mickis!

Jag och Mickis tycker att 2 är finast! :) <3

2011-01-28 @ 20:49:35
Postat av: linda

Åh, den tredje i nacken låter superfint! :)

2011-01-29 @ 18:32:21
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0