Fullt upp!

Min vecka

Måndag: Om jag minns rätt så var jag och Moa ute och fotade lite. Blev även en fika hos Moas mormor och morfar :) på kvällen var jag i Gamleby på träning men jag kollade bara på, halsen var inte min bästa vän den dagen.

Tisdag
: Dagen bestod av lite bildredigering medan jag väntade på att Moa skulle komma hem från tandläkaren. Hon hade även med sig Mickis och tillsammans spelade vi lite Fifa11 och Kinect. Sov även över hos Moa. Helgrymt!

Onsdag
: Moa, jag och Ante åkte in till stan och fick även med oss Gurra. Vi 4 käkade tacos och sen kom Felicia, Natha, Olle och Fregge hit också :) Vi 11 drog vi ner på stan och lämnade av dem vid Palle medan vi drog vidare till Club 9 för att möta upp lite folk. Ante och Gurra gick hem men jag och Moa hängde med Fille, Rasta och Elin en stund :)

Torsdag
: Moa och jag gick upp vid 12 och lagade då pannkakor. Sen satt vi och bara degade tills vi mötte upp Petra och Elin nere vid Donken vid 4. Vi hängde där ett tag innan jag, Elin och Moa drog oss upp mot Rasta där även Adde var. Sedan ramlade folket in med jämna mellanrum. Vissa drack men inte jag, skönt att bara chilla enligt mig :) Vandrade hem till Johannesdal runt 12.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0