day 01 - introduce yourself

Typ alla som läser detta vet det mesta om mig men jag skriver lite kort ändå.
Jag heter Josefin och jag bor i Stenserum som är en pytteliten håla mellan Odensvi och Gamleby. Jag delar också en 2:a i Västervik med en kompis eftersom jag inte kan ta mig till skolan från Stenserum.

Jag går tredje året på Barn&Fridtid på Västerviks Gymnasium och där trivs jag som fisken i vattnet! Att jobba med människor är verkligen helt rätt för mig, dessutom är min klass helt super.
På fritiden spelar jag gärna fotboll med mitt Tjust IF. Även ändra sporter som innebandy, speedway, ishockey och bandy intresserar mig.

Jag är väldigt envis och fruktasvärt känslig. Blir lätt sårad och har varit lätt deprimerad ett tag men nu är det mesta i mitt liv helt okej. Jag är beroende av mina vänner och utan dem skulle jag inte mått så pass bra som jag gör idag♥


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0