Tröttsamt

Tänk vad mycket man kan lära sig på en och samma dag!  Jag har inte haft en ända lektion (de var inställda) men ändå fått reda på en del saker. Konstigt att vissa inte kan hålla käften, jag vet en som ska få tillbaka! ;) Plus att jag tycker att vissa fortfarande ligger på högstadienivå? Besviken blir jag!

Och ja, jag är frälst i ringar, men det har jag varit ett bra tag (sjönk jag med till högstadienivå nu?).

Skaffa ett eget liv, mitt vill jag helst sköta själv :)

Postat av: Aub

Nu har du väl gett igen så det räcker. Väldigt töntigt att lyssna på sån skit när man är på sitt 19-de år och ska ut i vuxenvärlden. Speciellt när "världens bästa kompis" Johanna, är den som är boven i hela dramat. Om du bara visste vad hon har sagt om dig. Fast det glömde hon väl nämna, när hon skvallrade på Jennifer. Är det någon som ska få tillbaka så är det hon, för det är hon som är den stora boven i erat lilla drama.

Tids nog träffar jag på henne och då jävlar blir det inte roligt.

2011-02-25 @ 13:44:35

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0