Pengar rullar in som dom ska!

Moa kom tillbaka i torsdags och då blev det semlebak! Vi bjöd över Anton, Tobbe och Igge och det slutade med att brorsan slaggade på soffan för att han inte orkar gå till skolan från Viborgsgatan haha :)
Igår gick skolan väldigt fort. Missade nästan hela första lektionen eftersom jag vaknade upp och mådde bajs. Men det var bara knalla dit och se glad ut. Vid 1 började jag jobba. För första gången så var det på riktigt! Med det menar jag alltså att jag tjänade pengar på det haha. Har inte varit på TB sen precis innnan jul så jag var nervös men det gick super! Hade bara fyra barn och det var riktigt lugnt. Jag jobbade med Petra och David och de är båda väldigt lätta så det var inga problem alls!
På kvällen skickade Frida en "taxi" till mej som sen lämnade av mig hos Linus. Träffade lite blandat folk vilket var trevligt!
Idag ska jag jobba igen men innan dess så ska jag diska, läsa lite och laga mat.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0