Kyla!

Torsdag den 24 Februari. När jag vaknade var det jättekallt i mitt rum! Gick ut i köket och kollade på termometern och den visar -13. Tydligen så hade det varit hela -21 imorse när mamma och pappa. Väldigt kallt alltså! Så det blir att tända en brasa för att få upp lite värme. Inte min starka sida men med lite hjälp av Anton så ska det nog gå!

Annars så har jag inget planerat idag mer än att förbereda lite inför imorgon då jag och Moa åker buss till Ullared. Har inte varit där på nästan ett år! Jag som brukar åka dit minst tre gånger per år haha.
En handlarlista ska knåpas ihop och iPoden ska laddas. Funderar på om jag ska ta mig en liten promenad också. Har suttit inne för mycket på lovet!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0