I run out of words

Idag är det den 6 februari. Tiden går visst väldigt snabbt!
Jag har haft en helt okej helg med massor trevliga människor omkring mej.
I fredags käkade jag, Elin och Moa god mat innan Elin drog till Anna medan Moa och jag gick till sporthallen där det var nattinnefotboll. Petra och Mickis mötte också upp oss vilket var trevligt! :) Efter att ha varit i sporthallen en hel kväll blir man riktigt seg så vi struntade i finalen och drog istället till Makki där han, Ante, Jesper, Johan, Oskar, Adde och Pontus var. Störda men sköna killar helt klart! Ett litet plus till Ederlöv eftersom han skjutsade hem oss ;)
Lördagen blev en helkväll med fotbollsbrudarna. Vi började med en två timmars träning 11-13 och så tacosbuffé på de. Sen bowlade vi, måste säga att jag är riktigt urkass alltså xd
Runt 7 på kvällen sen så åkte vi till Emma där det var förfest. Vi spelade drickspel, skrattade och snackade lite skit. Helkul kväll!
Avslutade hemma hos Monica och Magnus, sen var sängen väldigt efterlängtad runt halv 1 :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0