Count on me

Jag bara måste säga några ord om helgen för den var riktigt grym! Började med en ledig fredag hemma i Stenserum. Fick jättegod mat och hann äntligen ta ifatt alla avsnitt av Vampire Diaries! Så nu kan jag kolla säsong 3 på 6an :)

På lördagen åkte jag in till stan med tåg, jobbade 14-21. När ungdomarna jag hjälpte hade somnat så fick jag lov att sminka mej och byta om och så sluta lite tidigare. Riktigt skönt eftersom jag fortast möjligt skulle till Moa på Midgård där några flickor befann sig. Vi skulle fira Mickis med lite utgång. Hade en awesome kväll trots att Palle är lika tråkigt varje gång ;) Vid 3-4 somnade jag, Sara, Mickis och Moa i lägenheten.

Söndagen började med städning och Subway. Sen hem till Moa några minuter innan jag begav mig mot jobbet. Blev ett lugnt pass med födelsedagsfirande och Lucia i simhallen. Helt okej ;) Slutade strax efter nio och somnade nästan så fort jag klev innanför dörren! Har ju jobbat 6/7 dagar denna vecka så jag är fortfarande helt slut haha.

Måndag-Tisdag har jag inte gjort så mycket. Hängde lite med Mickisen igår och idag åkte jag hem till skogen. Ångrar det lite nu för de blåser som fan och strömen går nog vilken minut som helst..


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0