Julhelgen

Jag har haft en riktigt bra julhelg! Fick mig en hel massa pengar och bra saker på julafton :)

På söndagen vid 11 begav jag mig till Moa för lite förberedelser inför kvällen. När flickorna trillade in så käkade vi och hade det lite trevligt innan vi drog oss mot Pumpen i Södravi. Där hade vi det så sjukt jävla kul! Hängde med bra människor, lyssnade på bra musik och dansade såklart! Okej jag vägrade att bugga, dissade Joel ett antal gånger haha, roligare att dansa i Party-baren! Landade hemma hos Moa runt 4 efter att ha fått åkt omvägar på grund av nedfallna träd, älska Dagmar!

Igår var en såndär "bakisdag". Inte för att jag var så bakis men trött som attans var jag! Spenderade större delen av dagen med Moa. På kvällen fick vi besök av Simon och sen senare även Tobbe och Torsten. Vi hängde lite med dom och sen skjutsade vi hem Tobbe. När jag väl landade i sängen kan jag ju säga att jag somnade riktigt fort!

Kommer lite bilder i ett eget inlägg! :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0