Västervik - Bajen

Kom rätt nyss hem ifrån speedwayen där Västervik tog en skön seger mot Gollobs Bajen. Det märktes att Tomasz känner till banan bra för han körde som vanligt som en gud.. Klart man saknar honom lite! Dock så räckte det inte att Gollob gjorde vad han skulle för segern den gick till Västervik! Det var riktigt jämt och matchen avgjordes inte fören i slutet. Men med två poäng mer tagna än Bajen så kunde vi ta hem segern! Riktigt jävla grym skulle jag säga! Bästa på matchen var helt klart mitt sällskap som bestod av Natha och Lina, fina flickor de där :')
Det sämsta var att Pontus gick omkull och fick åka iväg med ambulans, hoppas att allt gick okej för han!

Postat av: Jennifer

Sv: Hej! :)

Jodå, det funkar väl.. Tomt är det, men jobbigast är nog egentligen att hon flyttat innan mig, haha!

Annars är det bra, hur är det själv? :)

ÅÅåååh, jatack! Har alltid velat ha en bror, hihi (a)

POK

2011-08-17 @ 10:40:52
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0