Jobbar och sliter mitt i natten

Sitter på helspänn, har hela fyra larm att hålla koll på. Ett av larmen brusar typ hela tiden och jag blir lika rädd varje gång! Kan bli en lång morgon det här känner jag. Kvällen har iaf gått fort. En i personalen har jour så hon var uppe med mej fram till 11 typ och sen har jag smsat med Anton fram tills nu då han behövde sova. Den killen är bra kul alltså, skrattar alltid åt hans sjuka sms haha :D
Snart har jag tänkt att börja städa. Jag ska damma, torrmoppa och sen vaska. Har en tvätt att hänga upp och lite att vika också. Det är bra så jag har något att göra. Är dock lite rädd att ett par av barnen ska komma upp tidigt, skulle inte förvåna mej om dom kommer upp vid 4-5. Det har hänt förut.. Aja, hoppas att dom sover länge!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0