FIM SCANDINAVIAN SPEEDWAY GRAND PRIX G&B ARENA, MÅLILLA, SWEDEN

Åh, gårdagen, perfekt! Jag bara älskar doften av metanol!
Var ju på Speedway Grand Prix i Målilla med Mickisen. Såg och träffade massa olika folk, riktigt trevligt! Resultatet kunde dock blivit annorlunda. Hampel vann hela altet efter att ha kört om Jonsson i sista kurvan, riktigt surt! Trea kom Bjerre, skönt att ha en dansk på pallen iaf! Jag harde ju då hoppats på en bättre placering för Nicki Pedersen men icke.. Jag som ansträngt mej med att måla danska naglar och allt! Aja, hade iaf en grym speedwaykväll med fint väder (äntligen slapp vi regnet!). Hoppas hoppas att det bli nästa år också!

På kvällen åkte jag till Odensvi och mötte upp mina fina vänner. Sen skjutsade Micke och Rickard hem mej, fint pojkar :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0