Faller över kanten

Jag är trött.. Gick upp vid fem imorse, tog en buss från Gamleby strax innan sex och började jobba vid sju. Först ett par timmar på Tallbacken och sen vidare till Midgårds fritids. Det resulterar i att jag är sjukt trött och seg nu.. Dessutom har jag brutit två naglar idag med, jag som hade fått alla så långa och fina!

Igår var jag med Elin i Överum. Egentligen skulle jag har tränat men jag hade helt förvirrat bort mej. Trodde att träningen var idag men så var den ju igår.. Ringde iaf Knatten och förklarade mej haha, pinsamt. Det jag gjorde i Överum var att kolla på fotboll. BOIF förlorade med 8-0!! Fy fan så dåligt det var. Plus att hela första halvlek ösregnade de. Elin och jag var dyngsura.. Nåja, fint sällskap hade jag ju! :) Plus att jag fick prata med Joakim, han verkade inte sur, så nu slipper jag tänka på det mer :)

Imorgon är de jobb igen 8.30-15.30 sen åker jag nog hem en sväng.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0