Allt jag gör påminner mig om dig

Igår var jag i Blackstad med Anton, Elin, Simon och Moa. Vi kollade BOIF-BOIS och det slutade med vinst till BOIF med 3-2! Allas vår favorit Kringel var där men han var oscoial, precis som sin söta lilla vän..
Efter matchen drog Ante, jag, Moa och Simon in till stan. Vi käkade på Sibylla och sen lämnade dom av mej i lägenheten. Fridalovie ringde mej också så på kvällen träffades vi och pratade av oss lite♥

Idag har jag jobbat 06.30-13.00, lite lagom sådär :) Ikväll är det träning så jag ska hem till Stenserum. Men just nu är jag tveksam, mitt skoskav är inte att leka med och det MÅSTE läka till på fredag då vi möter Hjorted/Totebo!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0