viss dagar vill man bara dra täcket över huvudet och somna om

Idag var en sådan dag. Gick upp vid sex och åkte med Moa in till Västervik där jag kröp ner i sängen och sov ett par timmar till. Verkligen behövligt efter den lilla sömn jag fick inatt. Missade dock matten men jag brukar inte komma efter så mycket ändå. Drog mig iaf till skolan vid halv 12 för att skriva lite på projektarbetet och ha religion. Satt sen till 4(!!) och skrev klart det där jädra arbetet men nu är det äntligen klart iaf!
Efter skolan har jag ätit god mat med Moa och Mickis. Just nu sitter dom i köket och lyssnar på kass musik och försöker få till något som ska likna oreos tror jag. Får se om dom är ätbara ;)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0