Alltid lika underbart

Hinner fortfarande inte med det här me blogg! Har massor att skriva men tänker bara berätta lite om min tisdag som var SUPER!
Moa och jag åkte med Anders hem efter skolan, käkade lite hemma och drog sedan till Odensvi. Där mötte vi upp Moa och Amanda och gick ner till Kyrksjön för att bada. Årets första dopp blev alltså den 19/4! Det var inte så värst skönt haha. Efter det så gick vi upp till fotbollsplanen och kollade på när Boif b-lag mötte Tjust. Sjukt bra match som slutade 3-3 efter tre mål av Rickard, awsome! Det enda negativa var att det var sjukt kallt! Vi satt sex st ihopklämda på en liten bänk för att hålla värmen, men trångt är mysigt hihi :) Fick även en lite pratstund med Joakim vilket var allt för länge sen! Hade det iaf jättebra, finns inget bättre än fina vänner och lite fotboll :)
Mina boif-flickor :) Dock är bilden från premiärmatchen för a-laget :p


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0