When I Think Of You, My Whole World Falls Apart

Jag har haft riktigt bra dagar sen jag skrev här sist!

Måndag: Efter skolan gick jag och Kajsa och handlade sen drog vi hem till min lägenhet och lagade mat tillsammans med Moa, Madde och Frida. Paula kom precis lagom till maten var klar, hon är lat och hjälpte inte till haha :) Det blev varm smörgåstårta, supergott! Efter det var det bio som gällde. Vi såg "I rymden finns inga känslor", så sjukt bra film! En ny favorit helt enkelt.
Avslutade kvällen med lite hårfärgning och det resulterade i en mycket mörkfrisyr, men jag är rätt nöjd måste jag säga :)

Tisdag: Gick och var lite halvnervös genom hela dagen. Mådde även ganska dåligt en del av dagen. Tyvärr under den delen då vi skulle ha lite "idrott" med rullstolar och sånt.. 
Efter skolan åkte jag till Överum och tränade innebandy för första gången "på riktigt". Det var såklart det jag var nervös över, feg som jag är :) Men det gick iaf bra och jag gjorde inte bort mig allt för mycket. Ska nog köra någon mer gång, skönt att ha något att göra nu när fotbollen är slut. Dessutom är det faktiskt kul :D
Efter träningen åkte Moa och jag till Makki och var med honom, Anton och Adde. Senare kom även Elin, Felicia och Abbe. Drog hem runt 11 för att orka med skolan dagen efter :)

Idag: Hade en ganska seg skoldag men jag överlevde som vanligt :) Efter skolan kom Linnea till mig. Inte sett henne på evigheter! så det var trevligt :) Nu sitter jag vid Idol och bara tar det lugnt. Moa är hemma för imorgon åker hon till Grekland, fuskis!

Jag vet att det kanske inte är så kul med bara massa text men bloggen är mycket för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla vad jag haft för mig haha. Så skit i att läsa om ni inte orkar :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0