Watch the waves

Matchen igår gick inte som jag tänkt mig. Jag vet inte riktigt vad som hände, det var för mycket sura miner och några gav upp hela tiden. Jag känner iaf att jag gjorde vad jag kunde så jag är ganska nöjd med min insats.
Efter matchen fick vi sjukt god mat som bestod av fläskfilé och potatisgratäng och till efterrätt var det glass.
På kvällen följde Mickis med hem och sen gick vi ner till Simon. Jag var dock sjukt trött och hade huvudvärk så jag var nog inte så trevlig haha.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vill till Överum för att kolla Innebandy men även till Ankarsrum för att kolla BOIF. Får se hur det blir, för om jag ska in till stan så hinner jag nog inte något ^^


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0