So you want me to bleed?

Lite uppdate på helgen här då:

Lördag: Efter lunchen och det som jag skrev om så skulle mamma och jag ju haft en mysig hemma kväll men planerna ändrades och det slutade med att jag hamnade uppe hos Moa med henne och Mickis♥ Vi skulle haft filmkväll men planerna ändrades där med, det blev en fifakväll! Vi hann också spela lite innebandy med småpojkarna Ekholm. Frammåt 11 ringde Viktor och Simon så vi mötte även dem och några andra en stund nere hos Simon. Dom var sega som as så där stannade vi inte länge haha. Somande senare gott på madrass i Moas rum hihi.

Söndag: Kvart i 12 samlades vi på Erneberg för att åka vidare till en liten skithåla vid namn Holsby(?). Där spelades det fruktansvärd fotboll. Fy fan så grisigt det var. Matchen slutade iaf 0-0 och det ska vi vara nöjda med, det var svårt att spela mot ett så.. vad ska man säga, slemmigt lag? haha helt sjukt. Eftersom matchen blev försenad pga av en skada så kom vi hem runt 9 och då dök jag ner i sängen direkt!

Idag så var det skoldax igen. Första lektionen var matte, inställd dock. Skönt för mig för då kommer jag ifatt lite efter den missade lektionen i fredags. Sedan flöt dagen på ganska bra med lite psykologi och svenska. När jag kom hem hade jag dundrande huvudvärk så jag så gott som slocknade i soffan. Nu har visst Anton gjort samma sak haha. Själv jobbar jag matte. skitkul!




Postat av: Josse

Jaa det gör ju det!. vi har fått lära oss det om hur man ska ställa in perfekt för att få en bra bild i alla ljus ungefär. och det är på 2 veckor :) Det gillas :)

2010-09-06 @ 21:58:52
URL: http://jokeeer.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0