Jag skrev mitt namn i vattnet, så du vet var jag finns

Tjena!

Nu har jag precis tagit en paus i matlagningen och packningen. Fixar lite inför imorgon eftersom jag ska iväg på hajk med BF08. Jag tror det kommer bli riktigt kul men lite minus för att sova i tält såklart. Det är inte så jag vill spendera mina nätter haha.

Igår efter skolan var Moa och jag på fotboll på Bökensved. VFF vann med 2-1 ver Tjust men tydligen så ska Tjust anmäla VFF för att de hade för många A-lagare (hahah, alkoholister!) med i B-laget. Går det igenom så blir det en 3-o vinst för Tjust istället. Det var kul att se på lite fotboll igen. Satt också och pratade lite med Mimmsan, hon är allt bra go! :)
Moa och jg var också duktiga och tvättade så nu hänger det tvätt över hela lägenheten, till och med i köket haha ;)

Bäst att gå igenom packningen igen så jag inte glömt något viktigt. Hoppas jag inte trillar i vattnet imorgon, håll tummarna för mej!

Puss



Hur kan man sakna något som man aldrig haft?


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0