Everything you need

Usch vad allt ska strula till sej jämt!

Idag är det torsdag och vi har lite sovmorgon. Dock gick jag upp vid 7 iaf. Har varit vaken ett antal gånger inatt, känner mej väldigt sliten. Har nog fått brorsans förkylning också.. Hur som helst så ska jag till skolan idag. Jag vill inte börja missa något redan nu.

Igår var skoldagen väldigt bra! Hade en superlång håla som spenderades med de flesta i klassen på Corner och Biltema, det gillar vi! På kvällen provade jag på träning och det gick åt helvete, nu gör min sträckning ännu ondare. Imorron kanske det blir nån behandling på Jannes Kroppshälsa, hoppas på de för jag vill få bort skiten. Annars missar jag matchen på söndag..

Nu ska jag gå och borsta tänderna och hitta något at ta på sig sen äre skolan som gäller

Hörsfan


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0