Cause the days no more the same without you

Fotbollen igår gick sådär. Har aldrig varit så opepp som jag var, och tydligen hade flera märkt av det. Men jag gick in från start och försökte så gott det gick. Tydligen gick det rätt bra för på en hörna av Emma så lyckades jag nicka in 1-0 målet till oss! Efter det höjdes mitt självförtroende grymt mke så sen flöt det på mycket bättre! SKÖNT. Tyvärr slutade matchen 1-1 efter att dom lite turligt tryckt in en boll.. Segt men 1 poäng räckte för att säkra vår plats i 4an vilket jag är mycket glad över! :)
På kvällen åkte jag bort till Moa, allt kändes så mycket bättre. Och tur var väl det för hos Moa var det bra drag ;)
Det blev verkligen en lyckad kväll med lagom mycket alkohol (för de allra flesta) och trevliga människor. Slocknade med två trötta personer i sängen runt 5(?) och det känns såhär dagen efter. Men det är det värt :)

Idag ska jag packa till Ullared som jag ska till på tisdag och bara ta det lugnt. Åker nog in till stan ikväll så man får sova lite extra också :)


Bild från Danmark - 09


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0