You are my sunshine

Jag har preis haft en supermysig eftermiddag som bestod av fika med Johanna och Frida! Johanna och jag tog oss också en liten fotorunda. Hoppas det blev lite bra bilder och att jag kan få ett par av Johanna eftersom jag inte hade min kamera med mig. Dom där brudarna är allt bra fina♥

Nu sitter jag framför tvn och är helt slut. Måste nog laga lite mat för jag känner att huvudvärken börjar krypa fram, inte så värst kul.



Kan ju inte säga annat än att man märker att du
umgås med småbarn. Awsome, verkligen.

Postat av: Amanda

Jag umgås också med småbarn för dig asså;) o du umgås med mig, jag hoppas inte jag räknas som ett småbarn!! <3

2010-10-14 @ 19:41:36
URL: http://mandiao.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0