När allt är miserabelt flyger en ensam drake

Moa och jag lagade mat ihop med våra bröder förut. Det blev kycklingtacos och pannacotta(stav?) och det var riktigt gott! Vi spelade också lite fifa och kollade på en film med Robert Gustavsson. Det blev en hel del skratt måste jag säga haha :)

Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner under täcket, jag behöver lite sömn!
puss&godnatt


Jag mötte din blick och jag visste att jag var såld direkt.

För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig

Postat av: Neha

Åh vad gott:D

2010-10-10 @ 19:19:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0