Glider

Idag börjar jag kl 13.00 på praktiken så forst ska jag äta med Mickis som vanligt :) För att invänta att klockan blir 11, så jag kan dra mig bort mot skolan, så lyssnar jag på Henkes spotifylista. Den är lite halvkass men man måste tydligen vänja sig vid den haha.
På tal om Henke så var han, Rasta, Elin och Makki här igår och chillade med mig och Moa. Vi lyssnade på musik, snackade och åt lussebullar. Awsome! Dom är lite random, Rasta höll tex på att bränna upp hela lägenheten men det gick bra haha (y) Men jag blev två tändare fattigare :(

Aja, nu ska jag fixa de sista och sen dra mig bort mot Elafinis!

Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-19 @ 12:05:15
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0