Amen durå?!

Som jag nämnde igår så mötte jag upp Frida på Donken. Vi satt där i typ 1 och en halv timma och bara snackade om allt. Vi hade en hel del att ta igen!♥ Sen gav vi oss av till Midgård för att träffa Linnea och Niklas. Viktor kom sen också. Vi glodde på fotboll och drack lite. Frida begav sej hemmåt runt 10 medan Linnea tvingade kvar mej till 1 typ haha. Det var lite fight där ett tag haha men de löste sej ju tydligen rätt bra :)
När jag skulle hem hittade jag typ inte vart jag skulle + att någon vägrade släppa iväg mej.. Men jag lyckades dra och kom hem till en varm och skön lägenhet. Dock ganska så ensam men med lite smskontakt så blir allt "så mycket bättre" ;D Och nej, jag gick INTE till Skogshaga för dom som trodde de xD

Runt ett kommer Moa hit och vid två börjar jag jobba, sen är jag ledig imorgon :)


Btw så är jag lessen för jag jobbar när Bella har sin 18årsfest :(( Peppa "VIP-festen" istället!!!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0