tredje maj

Nu är det så här att jag har inte hunnit lägga ut bilderna från igår då jag var på fotbollsskoleutbildning och i Åtvidaberg på fotboll. Dom dyker upp så snart jag har tid, typ på torsdag eller nått haha.

Idag var skolan seg som vanligt. Jag ligger efter i de mesta tror jag. Måste ta tag i mig själv!
Efter skolan lagade Moa och jag mat sen kom Petra förbi en sväng :) Vi snackade och bestämde oss för att cykla. När vi cyklade bårtåt Becca drog Petra hem. Vi stannade och pratade med Beccis ett tag. Hon hade en hel del att berätta! Vad jag tyckte om det hon berättade behöver vi inte ens prata om..

Nu borde jag plugga inför provet i Naturkunskap men jag kan inte komma ihåg lösenordet till hemsidan!! Hmm, undrar vad han säger om jag sjuter fram det ännu en gång?


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0