For you entertainment

Nu har jag varit och pillat i designen igen! Kändes lättare att läsa den här texten än den förra. Plus att jag gjorde en ny header, inte helt nöjd men den får duga ett tag :)

Har inte hunnit skriva något på ett tag. Jag har fullt upp som vanligt. Ikväll är det tillexempel fotbollsmatch igen. Denna gången möter vi Gullringen och jag hoppas på en seger. Förlorade mot Hultsfred sist med 0-1, surt!
Jag hade hellre varit i Ankarsrum och kollat in BOIF men jag får väl be Jocke eller nån smsa om hur det gick.
I skolan är det också fullt upp. Men idag gjorde vi iaf sista nationella. Det var matte del 2 och det gick väl sådär.

Efter provet gick jag hem till lägenheten och sen tog jag bussen till Gamleby. Satt och snackade med Susanna och Johanna på bussen vilket var mycket trevligt! Vi skjutsade även hem Susanna sen.

Var hos morfar förut och tog med mig kameran, älska vädret som får blommorna att slå ut!




Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

2010-05-21 @ 21:51:04
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0