12.05.10

Idag har solen skinit i stort sett hela dagen (minus för lite moln ibland bara). Hoppas den är här för att stanna, jag behöver lite värme för att må bra :) Vilket jag faktiskt har gjort idag.
Det har varit en väldigt lugn skoldag. Vi hade Nationella i matte imorse och det var riktigt svårt enligt mig. Eller rättare sagt den sista uppgiften var svår, nästintill omöjlig för ett pucko som mig haha. Jag var iaf klar med provet runt halv 10 och då väntade en håla på mer än tre timmar. Spenderade den tiden med Mickis och Dessi och sen Madde, Johanna och Amanda :)
Sista lektionen var samhällskunskap och det var helt okej, vi var bara 6st på den lektionen. Lugnt och skönt ;D

Vid 4-halv5 ska jag hem till Stenserum och sen är det Boif i Odensvi som gäller :D






I've made up my mind


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0