With you

Gick inte upp fullt lika tidigt idag. Jag orkade helt enkelt inte haha. Men jag har ändå hunnit med att diska, tvätta och lite. Alltså jag måste ha blivit väldigt duktig på senaste tiden, diskar och städar hela tiden ;)

Annars har jag inte så värst mycket att göra idag. Gjorde precis klart Jockes skiva. Han lär säkert inte digga musiken alls men han behöver allt lite ny musiksmak så det är bara att han vänjer sej haha :p Så jag får se om jag kommer ihåg att ge den till honom ikväll då det är fotboll på Bökensved. Tjust United som är ett ihopplockat lag med kommunens bästa spelare möter Åtvidaberg. Kan nog bli en tuff match, Åff ligger ju i Allsvenskan lixom. 
Det är med en hel del folk från Tjust så det ska iaf bli kul att se matchen! Från Boif är det bara en som ska vara med, Jimmie Juthe, men eventuellt så är han skadad. Väldigt tråkigt i så fall!

Nu ska jag sätta mig framför tvn och vänta på att klockan ska bli halv 6 haha.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0