Uppdatering

Det här med blogg fungerar inte riktigt på sommaren, det har jag verkligen insett!

Igår kom jag hem från Malmö runt 2-3. Har haft riktigt goa dagar där nere bortsett från att jag fick sova i tält. Det var sista gången kan jag lova! På tisdagen var vi i Danmark och jag inhandlade lite kläder och njöt av solen. Lite bilder och sånt dyker nog upp med tiden. Måste bara få tid till det!

Vid 4 idag åker jag och Moa till Mickis. Vi skulle egentligen gått på Winnerbäck men vi skippar det för det blir en tidig morgon imorgon då Göteborg väntar. Ska bli så grymt kul, älskar staden och älskar tjejerna!

Måste bara tillägga att jag tränade igår efter att jag kommit hem, det resulterar i att jag idag knappt kan gå. Har inte rört en fotboll på ca en månad innan dess. Shit.

Aja, nu ska jag packa och plocka iordning mitt rum.

Peace&Love


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0